Η καταγωγή του Μουσταφά Κεμάλ (Ατατούρκ)

Ο ηγέτης της Τουρκίας των νεοτούρκων έχει μέχρι τώρα σκοτεινή καταγωγή. Ουσιαστικά, η ίδια η επανάσταση των Νεότουρκων έχει σκοτεινή καταγωγή λόγω της συνωμοτικής υφής της.
Η καταγωγή του Κεμάλ, σκόπιμα, κρατιέται σκοτεινή. Γνωρίζουμε ότι οι γονείς του ήλθαν από Αλβανικά εδάφη πράγμα που οδήγησε πολλούς να πιστεύουν ότι είχε αλβανική καταγωγή. Ο πατέρας του όμως κατάφερε όμως να βρει εργασία γραφείου στο λιμάνι Θεσσαλονίκης, πράγμα δύσκολο για Αλβανούς. Κάποια χρόνια, ίσως, έζησε στην Θεσσαλία πράγμα που οδήγησε άλλους να πιστεύουν ότι είχε Θεσσαλική καταγωγή. Μετά τον θάνατο του πατέρα του, η μητέρα του ξανα-παντρεύτηκε κάποιον εύπορο κάτοικο Ρόδου τον οποίον ο Κεμάλ μισούσε. Σε όλα τα παραπάνω ένα δεν είναι ξεκάθαρο. Το θρήσκευμα των ανθρώπων αυτών. Δεν θα ασχοληθούμε με την πολυτάραχη νεανική και εφηβική ζωή του Μουσταφά Κεμάλ διότι είναι χιλιοειπωμένη. Μας ενδιαφέρουν περισσότερο η ιδεολογία του, η κοσμοθεωρία του και η κρυφή πρωταρχική αιτία των ανήκουστων εγκληματικών πράξεών του. Διότι πάντα ήταν για μας ακατανόητο το να θέλουν οι Οθωμανοί την βιολογική εξόντωση των ραγιάδων δούλων τους. Οι ραγιάδες, έστω κι αν είχαν περιουσίες, ήταν πάντα ραγιάδες και υπήρχαν δεκάδες τρόποι να αφαιρεθούν οι περιουσίες τους χωρίς την εξόντωσή τους. Ποτέ στην οθωμανική ιστορία δεν υπάρχει προηγούμενο ή καν παρόμοια σκέψη τέτοιας εξόντωσης. Οι ραγιάδες ήταν πάντα πηγή πλούτου και τεχνικής και επιστημονικής γνώσεως για το καθεστώς. Οι απαντήσεις σε αυτούς τους προβληματισμούς λύθηκαν με τις παρατιθέμενες πληροφορίες. Πρέπει να αναλύσουμε τα παρακάτω στοιχεία για να μπορέσουμε να συνθέσουμε τις γενοκτονίες και τα κίνητρά τους.

1.Η επανάσταση των Νεότουρκων ξεκίνησε από την Θεσσαλονίκη.

2.Στην Θεσσαλονίκη ζούσε η πλειοψηφία των Ντονμέδων οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι φανερά αλλά φανατικοί εβραίοι μυστικά.

3.το κίνημα των Νεότουρκων ξεπήδησε από ιταλικές μασονικές στοές με πλειοψηφία μελών εβραίους των οποίων ηγούντο και εβραίοι ιταλικής υπηκοότητας (π.χ. Καρασό).

4.Τότε ήταν τα χρόνια οργάνωσης του μοντέρνου σιωνιστικού κινήματος, το οποίο ξεκίνησε τυπικά και φανερά ο Θεόδωρος Χέρτζλ το 1896 και του οποίου η μητέρα κατήγετο εκ Θεσσαλονίκης…..

Προέχει να αναλύσουμε με συντομία, αλλά και σε βάθος, τον βίο και την πολιτεία της αιρέσεως των ντονμέδων. Ντονμές (doenmehs) στα τουρκικά σημαίνει αποστάτης. Οι ίδιοι όμως αποκαλούνται «μααμινίμ» το οποιο στα εβραϊκά σημαίνει αληθινός πιστός. Οι εβραίοι τους αποκαλούν «κοφρίμ» που σημαίνει προδότης…..
Το ουσιωδέστερο μέρος του δόγματος του Ιουδαϊσμού είναι η έλευση του Μεσσία. Ως γνωστόν, η αντίθεση χριστιανισμού και ιουδαϊσμού έγκειται στο ότι οι χριστιανοί πιστεύουν ότι ο μεσσίας ήλθε και είναι ο Γιεχωσουά (σε ελληνική απόδοση Ιησούς) ενώ οι ιουδαίοι, με πίστη, αναμένουν την έλευσή του. Η γνωστή θρησκοληψία όμως των ιουδαίων έγινε πολλές φορές αντικείμενο εκμεταλλεύσεως από διαφόρους απατεώνες. Ειδικά οι εβραίοι του νότου (σεφαραδίτες), στα μετα-μεσαιωνικά χρόνια, πίστευαν ότι μέρα με την μέρα έρχεται ο μεσσίας. Η πίστη αυτή έγινε πάθος για τον λαό αυτό, που έφθασε να πιστεύει ότι ο μεσσίας «τώρα στρίβει στην γωνία» με αποτέλεσμα κατά διαστήματα να εμφανίζονται διάφοροι ψευτομεσσίες. Περίπου δέκα μεσσιανικά κινήματα ισάριθμων μεσσιών τάραξαν τα νερά των εβραϊκών κοινοτήτων. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που οδήγησαν τους σεφαραδίτες εβραίους σε τέτοια κινήματα αλλά δεν είναι σκοπός μας η ανάλυσή τους. Εμείς θα ασχοληθούμε μόνο με το πιό μεγάλο και έντονο μεσσιανικό κίνημα, αυτό του Σαμπετάι Σεβή, προϊόν του οποίου είναι οι Νεότουρκοι και τα Κεμαλικά καθεστώτα.

Ο ΣΑΜΠΕΤΑΪΙ ΣΕΒΗ (SHABTAI ZVI) γεννήθηκε το 1626 στην Σμύρνη. Ήταν ένας από τους τρείς γιούς ενός πτωχού πατέρα, προικισμένος όμως με την ικανότητα προσαρμογής στους καιρούς του και κατανόησης των μηνυμάτων των καιρών του. Λόγω της εύθραυστης υγείας του, επελέγη αυτός από τα τρία αδέλφια να «σπουδάσει» θεολογία ή Καμπάλα. Η Σμύρνη τότε ήταν ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα αυτής της μυστικιστικής θεοσοφίας, των καμπαλιστικών δηλαδή μελετών. Νέος ακόμη, οργάνωσε ομάδα μελέτης και διαλογισμού. Οι καμπαλιστική μελέτη, απαιτεί εκτός της μελέτης και προετοιμασία που οδηγεί σε έκσταση. Υπάρχουν ακόμη και κάποιες σεξουαλικές πράξεις ανάμεσα στους καμπαλιστές που οδηγούν σε έκσταση. Η άσκηση σώματος και νου για διαλογισμό από την μία και το πάθος που οδηγεί σε έκσταση από την άλλη ήταν αυτά που κυριάρχησαν και στον Σαμπετάι στα πενήντα έτη της ζωής του. Κατά την διάρκεια λοιπόν της ασκητικής περιόδου της ζωής του χώρισε δύο φορές για να απελευθερωθεί από πειρασμούς. Αργότερα όμως δεν είχε κανένα πρόβλημα να νυμφευτεί την Σάρα, μία πόρνη από το Λιβόρνο.
Η Σμύρνη όμως, και ο κύκλος των καμπαλιστών, ήταν πολύ μικρός για τις φιλοδοξίες και επιδιώξεις του πανέξυπνου, πολυτάλαντου και ικανότατου Σαμπετάι. Σύμφωνα λοιπόν με κάποια ερμηνεία της καμπάλα, ο μεσσίας θα ερχόταν το 1648 ενώ οι χριστιανοί πίστευαν οτι η δευτέρα παρουσία θα γίνει το 1666. Γνωρίζοντας τα παραπάνω, ο Σαμπετάι, ανεκοίνωσε οτι ο μεσσίας θα έρθει σύντομα. Ένα τυχαίο γεγονός ήρθε αρωγός στα σχέδιά του. Το 1648, ο κοζάκος ηγέτης Μπογδάν Σμιελνέτσκυ λέγεται (δεν επιβεβαιώνεται ιστορικά ο αριθμός των θυμάτων) οτι εξόντωσε περίπου μισό εκατομμύριο εβραίους. Το γεγονός αυτό καθώς και τον 30ετή πόλεμο, προπαγάνδισε ο Σαμπετάι σαν το πρελούντιο των καταστροφών και βασάνων τα οποία θα προηγηθούν της ελεύσεως του μεσσία, που θα πραγματοποιηθεί το 1666. (Τέτοιες ανοησίες γίνονται πιστευτές ακόμη και σήμερα, πόσο μάλλον τότε). Στην συνέχεια, ο Σαμπετάι, εκμεταλλευόμενος την χαρισματική του προσωπικότητα, ανακήρυξε τον εαυτό του Μεσσία (1651). Τότε, πρόφερε το όνομα του Θεού, (γιαχβέ), κάτι που μόνο ο αρχιερέας της Ιερουσαλήμ έχει δικαίωμα να κάνη μία φορά τον χρόνο. Στην συνέχεια, ακύρωσε κάποιες νηστείες και ανακοίνωσε ότι σιγά-σιγά οι τελετές θα ακυρωθούν.
Αμέσως ο δάσκαλός του τον αφόρισε και τον ανάγκασε να φύγει κρυφά για το Κάιρο όπου συνέχισε το κήρυγμά του. Εκεί, βοηθήθηκε οικονομικά από τον θησαυροφύλακα του Τούρκου διοικητού του Καΐρου, κάποιον εβραίο με όνομα Ραφαήλ Ιωσήφ Τσελεμπή. Από την τοπική κοινότητα λοιπόν ανακηρύχτηκε μεσσίας. Μέχρι το 1666, αποδύθηκε σε σκληρό αγώνα έναντι των ορθοδόξων ραβίνων, και επικρατούσε. Εβραίοι από διάφορα μέρη πουλούσαν τα υπάρχοντά τους και περίμεναν τον μεσσία να τους πάει στην Ιερουσαλήμ….. Σε μία επίσκεψή του στο Άμστερνταμ, επεκράτησε τέτοιος θείος ενθουσιασμός, ώστε οι εβραίοι βγήκαν στους δρόμους χορεύοντας και τραγουδώντας θρησκευτικά τραγούδια. Εκεί όμως έκανε το λάθος. Αποφάσισε ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη. Μόλις αφίχθηκε, συνελήφθηκε και οδηγήθηκε στις φυλακές, με διαταγή του σουλτάνου, ο οποίος φοβήθηκε ταραχές. Τότε, και επειδή ταπεινώθηκε και πήγε φυλακή χωρίς να το έχει προφητεύσει, μερικοί πιστοί του αποσχίστηκαν. Η πλειοψηφία όμως, έστειλε χρήματα από όλο τον κόσμο και τον αποφυλάκισαν. Τώρα, με όλα αυτά τα χρήματα, ζούσε σε ωραίο σπίτι με ακριβά έπιπλα, έχοντας δίπλα του την πόρνη του Λιβόρνο η οποία έγινε το σύμβολο της μεσσιανικής συζύγου!!. Στο σπίτι του δεχόταν πιστούς από παντού. Ένας επισκέπτης του ήταν ο Ναχμία Κοέν, ένας ηλικιωμένος περισπούδαστος καμπαλιστής, ο οποίος ήθελε να σχηματίσει ιδία γνώμη περί του Σαμπετάι. Το πόρισμα του Κοέν ήταν καταπέλτης. Ο Σαμπετάι είναι τσαρλατάνος. Του πήρε βέβαια τρία ημερόνυκτα συζητήσεων για να βεβαιωθεί ότι …..δεν ήταν μεσσίας!!!. Αμέσως μετά ο Κοέν «έπεισε» τον σουλτάνο (θα κόστισε αρκετά να τον πείσει) να εκτελέσει τον Σαμπετάι. Όλα αυτά έγιναν το 1666, που σημαίνει ότι οι εβραίοι περίμεναν να δουν μήπως ήταν στα αλήθεια μεσσίας. Αφού η πρωτοχρονιά πέρασε και δεν «λυτρώθηκαν» απεφάσισαν μέσω Κοέν οτι ο Σαμπετάι είναι απατεώνας….
Όλα τα παραπάνω φαίνονται ευτράπελα, κωμικά και ανεκδιήγητα για την ελληνική σκέψη. Η καθαρότητα της ελληνικής σκέψεως και η ελληνική αντι-εξουσιαστική υπερηφάνεια πρέπει να έχουν αφήσει τεράστια συμπλέγματα κατωτερότητας σε πολλούς λαούς. Αυτό όμως ακριβώς πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν μας όταν κρίνουμε άλλους λαούς. Ίσως έτσι να εξηγηθεί και το κατά των αληθινών Ελλήνων μίσος.
Για να επανέλθουμε στον Σαμπετάι, δέσμιος πια οδηγείται στην Αδριανούπολη για εκτέλεση. Εκεί τον πλησιάζει ο ιατρός του σουλτάνου ο οποίος είναι μουσουλμάνος και (τι άλλο κρυφο-εβραίος. Τον συμβουλεύει να κάνη το ίδιο. Χωρίς ενδοιασμούς και ξεπουλώντας τους αφελείς πιστούς του, δεν έχει κανένα πρόβλημα να αποκηρύξει τον γιαχβέ και να ασπαστεί τον Αλλάχ. Πανευτυχής ο σουλτάνος τον αθωώνει και τον διορίζει μέγα θαλαμοφύλακα. Το νέο του όνομα είναι Μεχμέτ Εφέντη. Όλοι οι πιστοί του, μη βρίσκοντας τίποτα μεμπτό στην συμπεριφορά του (!!!) γίνονται μουσουλμάνοι αλλά κρυφοί εβραίοι.. Ζώντας σαν μουσουλμάνοι στα φανερά, μετακομίζουν στο Μαυροβούνιο εκκλησιαζόμενοι κρυφά στην τοπική συναγωγή. Έτσι άδοξα έληξαν οι φιλοδοξίες του μεσσιανίσκου ο οποίος πέθανε δέκα χρόνια αργότερα σε ηλικία 50 ετών.
Δεν συνέβη όμως το ίδιο και με το μεσσιανικό κίνημά του. Πολλοί οπαδοί του στον ισλαμικό κόσμο, έγιναν μωαμεθανοί στα φανερά αλλά παρέμειναν κρυφοί εβραίοι. Έπραξαν έτσι διότι πίστεψαν ότι ο …κύριός τους έγινε μουσουλμάνος για να απελευθερώσει το Ισλάμ από τα κάποια κατ’ αυτούς μιαρά σημεία. Στην Μοραβία και την Ουγγαρία, οι πιστοί του αυτοαποκλήθηκαν Σάπς για να θυμίζουν το Σαμπετάι. Άλλοι δημιούργησαν ένα νέο σύμβολο πίστης το οποίο θεωρούσαν θα ενέκρινε ο κύριος! Τον Δεκέμβριο του 1686, περισσότερες από 300 εβραϊκές οικογένειες της Θεσσαλονίκης έγιναν μουσουλμανικές. Συνέχισαν όμως να εκκλησιάζονται κρυφά στην συναγωγή και να τηρούν τις εβραϊκές γιορτές σε σπίτια. Σιγά-σιγά το κίνημα των ντονμέδων εδραιώθηκε στην μικρά Ασία. Τον 19ο αιώνα υπολογίζεται ότι οι ντονμέδες είναι 20.000 των οποίων η πλειοψηφία ήταν στην Θεσσαλονίκη. Όταν έγινε η απελευθέρωση και ανταλλαγή πληθυσμών, οι ντονμέδες, σαν τούρκοι, μετακόμισαν κυρίως στην Κωνσταντινούπολη.
Παραθέτουμε τις «10 εντολές» των ντονμέδων, οι οποίες ισχύουν ακόμη και σήμερα.

-Πιστεύω στον έναν και μοναδικό θεό
-Πιστεύω στον Μεσσία του, τον μοναδικό λυτρωτή σωτήρα, τον βασιλέα μας Σαμπετάι Ζβί (ή Σεβή), απόγονο του βασιλιά Δαυίδ
-Ορκίζομαι να μην πιάσω στο στόμα μου το όνομα του θεού ή του Μεσσία του επί ματαίω και να μην ορκισθώ στο όνομά τους
-Αναλαμβάνω την ευθύνη να μεταφέρω το μήνυμα των μυστηρίων της μεσσιανικής πίστης μας από την μία κοινότητα στην άλλη.
-Θα παίρνω μέρος στην συγκέντρωση των ομοθρήσκων μου κατά την 16η ημέρα του μηνός Κισλέβ για να συζητήσουμε τα μυστικά της μεσσιανικής μας πίστης. (Αυτός είναι ο μήνας κατά τον οποίον ο Σαμπετάι ανεκοίνωσε οτι είναι ο Μεσσίας….)
-Ορκίζομαι ότι δεν θα προσηλυτίσω κανέναν στην πίστη του Τουρμπάν πού λέγεται Ισλάμ
-Καθημερινώς θα διαβάζω το βιβλίο των Ψαλμών
-Θα παρακολουθώ με σχολαστικότητα τις συνήθειες των Τούρκων για να μην γεννηθούν υποψίες. Όχι μόνο θα ακολουθώ την νηστεία του ραμαζανιού αλλά και όλες τις άλλες μουσουλμανικές συνήθειες αι οποίες γιορτάζονται δημόσια
-Δεν θα παντρεύομαι από μουσουλμανικές οικογένειες ούτε θα έχω στενές σχέσεις μαζί τους διότι μου προκαλούν απέχθεια ιδίως οι γυναίκες τους.
-Θα περιτέμνω τους υιούς μου

Αξίζει να αναφερθούμε σε μία μεγάλη εορτή της κοινότητος των ντονμέδων η οποία θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε το επίπεδο νοήσεως, πολιτισμού, ήθους και πίστης τους.
Η ένατη ημέρα του μηνός Αβ, επελέγη σαν ημέρα γενεθλίων του μεσσία Σαμπετάι. Εορτάζεται εύθυμα και χαρούμενα, με ψητό αρνί, χορό και τραγούδι. Μετά όμως το γεύμα, κλείνουν τα φώτα και αρχίζει γυμνικός χορός. Η βραδιά καταλήγει σε όργιο κατά το οποίο επικρατεί ανταλλαγή συζύγων. Τα παιδιά που γεννιούνται από αυτήν την «ιεροτελεστία» θεωρούνται ευλογημένα και ιερά παιδιά του μεσσία! Αυτή η σεξουαλική συμπεριφορά, ακόμη και σήμερα, χαρακτηρίζει τους ντονμέδες. Μάλιστα, ο ηγέτης της κοινότητος Θεσσαλονίκης τον 18ο αιώνα, ο Ντερβίς Εφέντη, προσπάθησε να καταργήσει τον θεσμό του γάμου μεταξύ τους…. Η Σάρα, η πόρνη του Λιβόρνο, αποτελεί το πρότυπο γυναίκας….
Κατά καιρούς, οι Τούρκοι διοικηταί της Θεσσαλονίκης υποψιάσθηκαν και ερεύνησαν το γεγονός των κρυφο-εβραίων. Εξωτερικά ήταν όχι μόνο άμεμπτοι αλλά έδειχναν φανατικότεροι των μουσουλμάνων. Τελικά, η προσφιλής μέθοδος του «μπαξισιού» ή χρηματισμού τους έσωσε. Όμως το 1859, ο Χουσνί Πασάς, ανακάλυψε και έκλεισε τα σχολεία τους. Από τότε ήταν πολύ πιο κρυφοί και προσεκτικοί.
Σε αυτό το περίεργο κύκλωμα λειτούργησε ο Κεμάλ και οι περισσότεροι Νεότουρκοι. Πάρα πολλοί συγγραφείς υπεστήριξαν ότι ο Κεμάλ ήταν εβραίος, παρά τις παγκόσμιες προσπάθειες του σιωνισμού να το αποκρύψει. Η αναμφισβήτητη όμως απόδειξη έρχεται από τον επιφανή αρχιραββίνο, Ιωακείμ Πρίνζ, στο βιβλίο του ΚΡΥΦΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, εκδόσεις Random House, Νέα Υόρκη 1973, στην σελίδα 122, όπου μας πληροφορεί οτι «ανάμεσα στους ηγέτες της επαναστάσεως των Νεότουρκων, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα τον εκμοντερνισμό της Τουρκίας, ήταν ο Ντζαβίντ Μπέη και ο Μουσταφά Κεμάλ. Και οι δύο ήταν φλογεροί Ντονμέδες. Ο Ντζαβίντ Μπέη έγινε υπουργός οικονομικών και ο Κεμάλ αργότερα ηγέτης του κινήματος υιοθετώντας το όνομα Ατατούρκ (πατέρας των τούρκων). Οι αντίπαλοί του (Ενβέρ) προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν την εβραϊκή καταγωγή του για πολιτικό τους όφελος αλλά χωρίς επιτυχία. Οι περισσότεροι Νεότουρκοι στην νέα επαναστατική κυβέρνηση προσεύχονται στον Αλλάχ αλλά ο αληθινός προφήτης τους ήταν ο Σαμπατάι Σεβή, ο μεσσίας από την Σμύρνη». Το βιβλίο αυτό είναι φυσικά δυσεύρετο η εξαφανισμένο. Οφείλουμε όμως να πούμε ποιός ήταν (+1988) ο Πρίνζ για να κατανοηθεί το μέγεθος της αξιοπιστίας των παραπάνω στοιχείων. Ήταν επί 12 έτη (1925-1937) ραβίνος στο Βερολίνο αλλά όταν τα πράγματα αγρίεψαν στην Γερμανία αυτός πήγε το 1937 στην Αμερική. Προηγουμένως όμως, σαν καλός σιωνιστής, συμβούλευε τους πιστούς του να μεταναστεύσουν στην Παλαιστίνη και όχι στην Αμερική. Από το 1958 έως το 1966 ήταν πρόεδρος του Αμερικανο-εβραϊκού κογκρέσου και δύο φορές πρόεδρος των εβραϊκών οργανώσεων των ΗΠΑ. Για τους αμύητους ίσως οι παραπάνω τίτλοι να μην λένε πολλά. Οι μυημένοι όμως κατανοούν το τι σημαίνει συμμετέχω στην διοίκηση του σιωνιστικού συστήματος των ΗΠΑ=»διοικώ» τις ΗΠΑ=»διοικώ» τον πλανήτη.
Οι Νεότουρκοι, ή το «Κίνημα Ενώσεως και Προόδου» πήρε εξουσιαστική μορφή το 1908. Δημιουργήθηκε στην Θεσσαλονίκη και ήταν γέννημα της ιταλικής μασονικής στοάς την οποία ίδρυσε ο εβραίος δικηγόρος Εμμανουήλ Καράσο. Στην στοά αυτή γίνονταν οι μυστικές συναντήσεις των Νεότουρκων του Ταλαάτ και Ντζεμάλ. Με αυτόν τον τρόπο ξέφευγαν από την δράση της μυστικής αστυνομίας του σουλτάνου. Οι υποψήφιοι Νεότουρκοι έπρεπε να ορκισθούν στο κοράνι και σε ένα όπλο. Με αυτό τον τρόπο αποκλείονταν της οργανώσεως οι μη μουσουλμάνοι όχι όμως και οι ντονμέδες. Οι ντονμέδες παίζουν εδώ τον πρωταρχικό ρόλο. Από το 1908 και μετά, όταν το κίνημα έγινε φανερό, απασχόλησε τις μυστικές υπηρεσίες των μεγάλων δυνάμεων και δη της Αγγλίας, του μεγάλου δηλαδή πρωταγωνιστή στην περιοχή. Η Αγγλική πρεσβεία της Κωνσταντινουπόλεως αναφέρεται στους Νεότουρκους σαν «εβραϊκή επιτροπή ενώσεως και προόδου«. Σε μία εκτενή, 5.000 λέξεων, αναφορά προς το υπουργείο εξωτερικών, ο άγγλος πρέσβης, μεταξύ άλλων πληροφορεί ότι οι εβραίοι ηγούνται ενός συστήματος μασονικών στοών και μέσω αυτού ηγούνται της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Ένας από τους αρχηγούς της συμμορίας, κατά τον άγγλο πρέσβη, είναι ο εβραίος πρόξενος των ΗΠΑ στην Τουρκία, ο Όσκαρ Στράους, αδελφός των ιδιοκτητών των πολυκαταστημάτων Macy’s και Abraham & Straus.
Είναι άγνωστος ο αριθμός των ντονμέδων της πρώτης εκ 288 μελών βουλής των Νεότουρκων. Ο Πρίνζ μας πληροφορεί όμως ότι ήταν η πλειοψηφία. Ο Καράσο και τρείς ακόμη μη μουσουλμάνοι εβραίοι δεν εκλέγονται στην κυβέρνηση. Προσπαθούν όμως να ταυτίσουν τα συμφέροντα του σιωνισμού με αυτά των Νεότουρκων αλλά χωρίς επιτυχία. Προφανώς, οι ντονμέδες είναι αφοσιωμένοι στην διατήρηση της ηγεσίας της οθωμανικής αυτοκρατορίας σε πρώτη φάση και όχι στον εβραϊκό αποικισμό της Παλαιστίνης.
Ο σιωνισμός, μέσω των διαφόρων εκδόσεων, προσπαθεί εντατικά και για δεκαετίες να παρουσιάσει ως αστεία την άποψη της συμμετοχής εβραίων στους Νεότουρκους. Ο τρόπος δράσεως του σιωνισμού είναι συνωμοτικός και ως εκ τούτου δεν επιθυμεί δημοσιοποίηση των μεθόδων του. Πάντως η σπουδή και η αγωνία των σιωνιστών συγγραφέων να αποκρύψουν και να διασκεδάσουν ή να παρουσιάσουν ως αστείες τις απόψεις των Άγγλων για τα γεγονότα (π.χ. David Fromkin, «A peace to end all peace» ) δείχνει την αλήθεια….
Η Αγγλική μυστική υπηρεσία, βρίσκει το μανιφέστο των Νεότουρκων το οποίο είναι στα γερμανικά και το μεταφράζει. Η μετάφραση κυκλοφορεί σήμερα στην Αγγλία με τίτλο «The Turkish and Pan-Turkish Ideals» από τις εκδόσεις Liberty Press. Το έγραψε κάποιος Νεότουρκους από τις Σέρρες με όνομα Τεκίν Άλπ. Στην σελίδα 6 όμως, πληροφορούμεθα οτι ο Τεκίν Αλπ είναι ντονμές και οτι το αληθινό του όνομα είναι Μωυσής Κοέν!
Ουσιαστικά, οι κινήσεις του σιωνισμού τις εποχές εκείνες μεταξύ 1900-1923 ήταν άριστα ενορχηστρωμένες και πανέξυπνες. Κατάφεραν να πιέσουν (μέσω ΗΠΑ) την Αγγλία να δεχθεί τον σιωνιστικό επικοισμό της Παλαιστίνη, να καταλάβουν από μέσα ότι απέμεινε από την Οθωμανική Αυτοκρατορία καθώς και την μεγάλη Ρωσία μια και οι μπολσεβίκοι ήταν σιωνιστές. Το κυριότερο όμως είναι ότι κατάφεραν να εξουθενώσουν πολυδιάστατα την Ελλάδα. Ίσως στα κρυφά σαλόνια τους να γιόρτασαν αυτό πιο πολύ απ’ όλα. Και με πολλές παρασκηνιακές προσπάθειες όλα αυτά τα πέρασαν στην αφάνεια. Ή έτσι θέλουν να πιστεύουν….
Γενικά, και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, πρέπει να δείξουμε μεγάλη κατανόηση στους Τούρκους για το ανθελληνικό μίσος τους το οποίο πηγάζει από το τεράστιο σύμπλεγμα κατωτερότητας έναντι των Ελλήνων. Ο λόγος είναι οτι το νέο Τουρκικό κράτος ιδρύθηκε από ….μη τούρκους, ο εθνάρχης τους και «πατερούλης» τους, Κεμάλ, όχι μόνο δεν ήταν Τούρκος αλλά τους περιφρονούσε κι’ όλα, και τέλος, αυτή η ίδια η σημαία τους είναι αρχαία Ελληνική. (Η ημισέληνος ήταν αρχαίο Μεγαριτο-Βυζαντινό σύμβολο και καθιερώθηκε προς τιμήν της Θεάς Εκάτης ).

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s